dilluns, 4 de gener de 2010

Movistar, Vodafone i la vergonya de les operadores de telefonia movil al Pallars Sobirà

Hem passat el Cap d'Any a Olp. És l'epoca de l'any que probablement s'envien més missatges als amics i familiars.

Però no tothom ho pot fer per la mala cobertura existent a la majoria del territori comarcal.

I no per no tenir movil, sinò per el vergonyós servei que ofereixen les operadores que només protegeixen, inverteixen i pensen en les zones on més factures envien -menyspreant als pocs residents i oblidant als segons residents i turistes que també son victimes encara que només momentànees- amb el consentiment de les institucions que no legislen rigurosa i severament perquè tothom pugui exercir el dret a parlar per movil sense dificultats.

I que no vinguin amb més mentides de que si les zones més allunyades o de més difícil access nop s'hi pot fer rés perquè resulta que a la pista Rabasta de Portainé Gran Pallars a més de 2.250 metres d'alçada la cobertura és perfecta i es poden pujar fotografies des de el movil a Internet.

En canvi a la plaça d'Olp tens que buscar el millor racó per fer una trista trucada. Obviament, oblidem-nos de trucar o rebre trucades a casa. Per felicitar l'any, tenia que sortir a la terrassa amb temperatura sota zero per "gaudir" del servei que religiosament i puntualment pago cada primer de mes.

I jo puc passar sense aquestes trucades lúdiques. Però que passa quan algún veï tingui una emergència? que passa si la gent gran aïllada necessita atenció urgent? i moltes altres situacions extremes que poden succeïr i més ara a l'hivern.

El problema té continuitat des de fa anys però ha estat durant aquest any 2009, on la manca de cobertura ha anat a pitjor i les operadores han demostrat que els clients d'aquestes zones poc poblades NO importen.

La situació s'ha deteriorat fins a ser abussiva ja que s'han enviat queixes personals, s'ha fet pressió des d'ajuntaments sense cap sortida inminent i sense cap inversió per part dels usurers.

És lamnetable que els usuaris que depenen de un telèfon movil siguin traïts pels seus operadors mentre mostren els exitosos resultats financers enmig d'una crisi mundial sense assolir els seus compromisos de servei i atenció al client

Els lladres em roben la cobertura al Pirineu. Prou d'abussos i enganys.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, tens tota la raó del Mon, no ho negaré pas. Jo he nascut al Pirineu i hi visc.

El que no m'agrada és la manera de destrossar la nostra llegua. T'ha estat a mirar la quantitat ingent de faltes i barbarismes que has deixat en aquest escrit?

Si us plau, que hi ha correctors gratuïts fins i tot per pàgines web.

El català es de tots, company!

Ignasi ha dit...

Gràcies "Anònim company",

No tinc la sort que probablement vas tenir tú d'estudiar en català.

Quan no tinc prou temps, passo els texts per un corrector de Google però a partir d'ara ho faré pel corrector de text de Microsoft. Lamento el mal d'ulls provocat.

Per cert, l'acabo de tornar a posar pel corrector-traductor de Google i me'l a tornat igual :-(

Salutacions "anònim company"