dimecres, 23 de desembre del 2009

Gran Pallars i la seua comunicació

Hores d'ara deu estar nevant tant a Espot com a Portainé. S'acosten uns dies de descans i els nens pregunten si haurà neu o no.

M'agrada consultar sempre les webs oficials dels proveïdors finals del servei per contrastar tanta informació com sigui possible abans de comprar, o senzillament per informar-me.

I aquí comencen els handicapps. Consultes la web de Gran Pallars i trobes informació estàtica durant tot el dia com temperatures i estat de la neu.
Precisament en una estació d'esquí és on haurien de tenir una comunicació inmediata i continua del que está succeïnt a les seves instal·lacions. I no només pels usuaris presencials -em refereixo quan avisen pels altaveus- sinò pels posibles visitants i pels potencials.

Entre moltes solucions, n'hi ha una ben fàcil: obrir compte a Twitter i mostrar-lo en el inici de Gran Pallars. Amb la comoditat que es pot actualitza des d'un mòvil a peu de pistes o en qualsevol racó de l'estació que tingui cobertura sense necessitat d'ordinadors ni oficines.

Twitter pot semblar un servei de missatgeria instantanea només pero és més un canal de comunicacio multidireccional senzill d'utilitzar en temps real. I per exemple, està ajudant molt a les empreses que ho utilitzen bé a tenir interacció, fins i tot comercial, amb els usuaris a Internet.
I és gratis!!!

Si us plau, si engegan una iniciativa similar, que no facin com algunes estacions de l'Aragó que tenen obert aquest canal d'informació i no el fan servir. Millor no tenir-lo.
No és questió de presupost sinò de mentalitat.

Disclaimer: Si més no, la webcam de Gran Pallars s'actualitza cada hora i pots tenir una idea del temps, condicions neu, estat pistes, remuntadors,..........però no soluciona gaire rés.